4 תשובות
כי הכי קל להיות אן מי שאתה מכיר
כי הם מפחדים להכיר אנשים חדשים ואז להיפגע
וגם כמו שאמרו מלפניי הכי קל להיות עם מי שאתה כבר מכיר
עריכה:מה הקטע של מי שעושה מינוסים?
וגם כמו שאמרו מלפניי הכי קל להיות עם מי שאתה כבר מכיר
עריכה:מה הקטע של מי שעושה מינוסים?
כי זה האזור הבטןח שלהם וטוב להם אז לא בא להם לשנות
אני נגיד מודה שאני קצת תקוע אני באמת רוצה להכיר עוד אנשים אבל אני לא יודעת איך עושים את זה ואיך נפתחים אז אני פשוט נשארת בשלי.. זה דיי עצוב
באותו הנושא: