6 תשובות
אם זה מכוער אז זאת לא יכולה להיות גומת *חן*, זאת פשוט גומה חחח.
ואין הרבה מה לעשות עם זה זה לא כזה נורא, רוב האנשים לא שמים לב לזה בכלל
את יכולה להתאפר כדי להסתיר את זה.. אבל לדעתי תשלימי עם איך שאת. כל אחד מאיתנו יש לו מבנה פנים אחר ככה נולדנו
אם זה עדיין יפריע לך בעתיד, תעשי ניתוח
שואל השאלה:
איך מתאפרים כדי להסתיר את זה?
אנונימית
הכל טוב. אנחני בני אדם ואף אחד לא מושלם. גם לי יש את הדבר הזה בסנטר, יש לי גם צלקת שאני מאוד התביישתי בה, יש לי הרבה דברים במראה שלי שאני לא אוהבת, אבל עם הזמן, וזה באמת לקח לי זמן, התחלתי לאהוב את הגוף שלי ולהרגיש בטוחה בו, התחלתי להבין שעם כל הפגמים שיש לי , יש בי גם חלקים שהם יפים. אנחנו בני אדם , לא נועדנו להיות מושלמים .
עם כמה שחשבתי שאף אחד לא יימשך אלי או יחשוב שאני יפה, להפתעתי גיליתי שיש כאלה, שאני גם נמשכת אליהם בחזרה.
אז הכל טוב ויהיה בסדר (:
את יכולה להתאפר
שואל השאלה:
איך
אנונימית