15 תשובות
מה פתאום
לא, מקווה שיום אחד אמצא.
לא, אני רק בת 15.
אם תהיה לי אהבה עוצמתית, זה יהיה בגיל מאוחר יותר.
ובכל מקרה, הצירוף הזה "אהבת חיי" הוא מוגזם לדעתי.
יכולה להיות לי אהבה חזקה, אבל היא לא תימשך לכל החיים, דברים משתנים, אנשים משתנים.
במקרים נדירים זה כן אהבה לשארית החיים,
אבל לרוב לא.
הלוואי
לא רק שלא מצאתי, אין כיוון אפילו

מקווה שיום אחד אמצא את האחד:)
כן אבל איבדתי אותה כי אני מפגרת...
כן, הטלוויזיה
נופ...
המשפחה שלי היא אהבת חיי
למה אני צריכה חבר?
עזבו את הגיל שלי, אני רוצה להנות מהחיים, להנות מהתחביבים שלי, להנות מהלימודים, לצאת לטיולים, להכיר חברים חדשים...
בעתיד, אולי בצבא ובאוניברסיטה אני אמצא מישהו... אבל עכשיו אני רוצה להנות ממה שיש לי
אני בת 14 כל בן אדם שני שאני רואה חושבת שהוא אהבת חיי מה
כן 3>