8 תשובות
אל תעשי את זה.
לא יכול לחשוב על סיבה אחת טובה למה כן
שואל השאלה:
^בשביל לא לחשוב על זה יותר
אנונימית
מבינה אותך ככ
z0e
למה לך לראות את זה בשביל לט לחשןב על זה?
אני חושבת שזה חלק מהתהליך שלך כפרידה ממנו
את חושבת שאחרי זה תרגישי הקלה? אבל אם את מרגישה שזה מלחיץ אותך ולא עושה לך טוב אז אין סיבה שכן
אל תעשי את זה, זה סתם יעלה לך זכרונות
אל תעשי את זה, פשוט אין סיבה..