8 תשובות
אל תעשי את זה.
לא יכול לחשוב על סיבה אחת טובה למה כן
שואל השאלה:
^בשביל לא לחשוב על זה יותר
^בשביל לא לחשוב על זה יותר
אנונימית
מבינה אותך ככ
למה לך לראות את זה בשביל לט לחשןב על זה?
אני חושבת שזה חלק מהתהליך שלך כפרידה ממנו
את חושבת שאחרי זה תרגישי הקלה? אבל אם את מרגישה שזה מלחיץ אותך ולא עושה לך טוב אז אין סיבה שכן
את חושבת שאחרי זה תרגישי הקלה? אבל אם את מרגישה שזה מלחיץ אותך ולא עושה לך טוב אז אין סיבה שכן
אל תעשי את זה, זה סתם יעלה לך זכרונות
אל תעשי את זה, פשוט אין סיבה..
באותו הנושא: