9 תשובות
תשלחי דוגמא זה לא מובן כל כך
את גוזרת את הפונקציה ומציבה בנגזרת את הx שנתנו לך. זה שווה לשיפוע שנתנו לך עם הx הזה. ואז יש לך משוואה עם נעלם אחד, תפתרי אותה ומצאת את הנעלם.
(:
(:
שואל השאלה:
יש לי את המשוואה x^2+k וכל זה חלקי x+5.
אומרים לי שהשיפוע שמשיק לפונקציה בנקודה שבה x=-2 הוא מינוס 7 חלקי 9.
ועכשיו צריך למצוא את k בעזרת הנתונים האלו
יש לי את המשוואה x^2+k וכל זה חלקי x+5.
אומרים לי שהשיפוע שמשיק לפונקציה בנקודה שבה x=-2 הוא מינוס 7 חלקי 9.
ועכשיו צריך למצוא את k בעזרת הנתונים האלו
אנונימית
אז את עושה f'(2)= -7 חלקי 5
כאילו תגזרי תציבי במקום איקס מינוס 2 ותשווי למינוס שבע חלקי 9 ותמצאי את הפרמטר
כאילו תגזרי תציבי במקום איקס מינוס 2 ותשווי למינוס שבע חלקי 9 ותמצאי את הפרמטר
שואל השאלה:
אבל k בכל מקרה נעלם לי בגזירה, לא? אז מה זה נותן לי כבר?
אבל k בכל מקרה נעלם לי בגזירה, לא? אז מה זה נותן לי כבר?
אנונימית
אבל זו גזירה של פונקציית מנה לפי מה שהבנתי
אם כן אז הוא לא נעלם לגמרי, הוא עדיין מופיע לפחות באיבר אחד
אם כן אז הוא לא נעלם לגמרי, הוא עדיין מופיע לפחות באיבר אחד
k לא נעלם בגזירה כי עושים נגזרת של מנה
שואל השאלה:
אה כן תודה שכחתי מזה.
תודה רבה עזרתם לי מאוד :)
אה כן תודה שכחתי מזה.
תודה רבה עזרתם לי מאוד :)
אנונימית
שואל השאלה:
אוף זה לא יוצא לי נכון.. התשובה היא 9 וזה יוצא לי מספרים לא שלמים בכלל
אוף זה לא יוצא לי נכון.. התשובה היא 9 וזה יוצא לי מספרים לא שלמים בכלל
אנונימית
באותו הנושא: