7 תשובות
שואל השאלה:
אמרתיי לא מכלילה פשוט רוב ההומאים שיצא לי לראות הם מסתובבים רק בחברת בנות
אנונימית
זה כמו שאת לא נמשכת לחברות שלך אז את מדברת איתן על בנים לדוגמה.. אותו דבר איתם :) זה ממש כיף ואני מתה על הומואים הם חמודים בטירוףף
כי יש להם יותר עניין איתם כנראה
מרגישים יותר בנח ויותר הזדהות.
כמו שבנות מסתובבות בעיקר בחברת בנות.....
זה לא נכון שרוב ההומואים מסתובבים עם בנות. יש כאלו שכן ויש כאלו שלא
כי הם לא נמשכים אליהם ובגלל זה מרגישים יותר בנוח
כי לרוב יש להם יותר מכנה משותף איתן