5 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו נפגיש אותו עם כלבים שאנחנו יודעים שמחוסנים לגמרי, וכן נצא איתו החוצה אבל כשהוא על הידיים שלנו כדי שהוא כן יכיר את האיזור קצת כבר מגיל מוקדם, כי הגילאים המוקדמים הם הכי קריטיים.
אנחנו נפגיש אותו עם כלבים שאנחנו יודעים שמחוסנים לגמרי, וכן נצא איתו החוצה אבל כשהוא על הידיים שלנו כדי שהוא כן יכיר את האיזור קצת כבר מגיל מוקדם, כי הגילאים המוקדמים הם הכי קריטיים.
אנונימי
הזכרת לי טעות נפוצה שבעלי כלבים עושים,, וזה להרים את הכלב על הידיים ברגע שמגיע כלב אחר. זה רק גורם לכלב האחר לקפוץ עליכם כדי לנסות להריח את הכלב שלכם, ולכלב שלכם לפתח פחד.
אפשר לשאול למה אתה רוצה להוציא אותו על הידיים? זה לא יעזור כל כך, מכיוון שזה ימנע ממנו להריח את הסביבה.
אפשר לשאול למה אתה רוצה להוציא אותו על הידיים? זה לא יעזור כל כך, מכיוון שזה ימנע ממנו להריח את הסביבה.
שואל השאלה:
כי אחרת הוא יותר חשוף למחלות... אנחנו כמובן נרים אותו רק עד שהוא יהיה מחוסן לגמרי, אחר כך ניתן לו להסתובב חופשי (כמובן עם רצועה) ולחקור את האזור.
כי אחרת הוא יותר חשוף למחלות... אנחנו כמובן נרים אותו רק עד שהוא יהיה מחוסן לגמרי, אחר כך ניתן לו להסתובב חופשי (כמובן עם רצועה) ולחקור את האזור.
אנונימי
אה, אוקיי. :) אם כך - אז סבבה.
אני חייבת להגיד לך כל הכבוד! על כך שאתה לוקח את הנושא ברצינות.
אני חייבת להגיד לך כל הכבוד! על כך שאתה לוקח את הנושא ברצינות.
עד גיל 3 חודשים, שזה הגיל בו הוא מסיים לקבל את החיסונים, אסור להפגיש אותו עם כלבים אחרים. מעבר לכך - אפשר לו להיפגש כמה שיותר עם כלבים אחרים, שילמד לבצע אינטרקציה איתם.
עיקור/סירוס: מומלץ בסביבות גיל 10 חודשים, כדאי להתייעץ עם הוטרינר בנושא.
לשחק הרבה, להעניק המון אהבה. להתרגל לנקות צרכים מהבית. :)
עיקור/סירוס: מומלץ בסביבות גיל 10 חודשים, כדאי להתייעץ עם הוטרינר בנושא.
לשחק הרבה, להעניק המון אהבה. להתרגל לנקות צרכים מהבית. :)
באותו הנושא: