2 תשובות
כי אם הוא לא מופעל, האוטו יכול להידרדר
בלם עזר? את מתכוונת לבלם יד?
אני לא יודעת מה פשר "בלם עזר מופעל", אני יודעת מה פשר "בלם יד מורם". האם את מתכוונת לזה?
אם כן - זה באמת נראה תמוה. זה משהו שצריך לוודא בסוף החניה, לא לפני תחילת נסיעה. הרי בכל מקרה לוחצים על דוושת הבלם לפני שמתניעים.
אני לא יודעת מה פשר "בלם עזר מופעל", אני יודעת מה פשר "בלם יד מורם". האם את מתכוונת לזה?
אם כן - זה באמת נראה תמוה. זה משהו שצריך לוודא בסוף החניה, לא לפני תחילת נסיעה. הרי בכל מקרה לוחצים על דוושת הבלם לפני שמתניעים.
באותו הנושא: