7 תשובות
לא כי אני שונאת אייפון
היו לי את שניהם, קניתי את הפרו לאחר שקניתי את ה11 בעקבות זה שלא הסתדרתי עם הגודל והמסך lcd המיושן. ללא ספק הייתי הטלך מההתחלה על הפקו.
שואל השאלה:
מה זה מסך lcd?
מה זה מסך lcd?
אנונימית
זה מסך שפועל על ידי נורה גדולה מאחורי המסך, הוא מסך עם צבעים דלילים ולא עמוקים.
לא. אבל אם כבר אז 11 רגיל
11 פרו לו יכולתי
באותו הנושא: