14 תשובות
לפני 20 דקות, לדבר
לפני עשרה ימים כזה ועשינו סליפ אובר וראינו את כל הסרטים של מייז ראנר ואני בסדר ומה איתך?
עם החברה הכי טובה שבוע שעבר כי השבוע היא באילת וסתם דיברנו בעיקר בכיתי לה כי היה לי ריב עם חבר שלי.
עם החבר הכי טוב לפני חודש כי הוא היה בבידוד עד שבוע שעבר ועכשיו עברתי דירהה :( אבל פעם אחרונה שנפגשנו הלכנו לתמרה לאכול פרוזן יוגורט
שואל השאלה:
אני קצת עצובית אבל אסתדר, תודה^
לפני יומיים, יש לנו נוהל לראות הישרדות ביחד ואחרי זה לשבת ולדבר על מה שהיה וזה, שתיני אוהבות אנשים שונים והדעות שלנו מאוד שונות אז זה מעניין ומצחיק
אצלו בבית לשחק בפלייסטישן אבל זה היה לפני כמעט שלוש חודשים אנחנו בדרך כלל מדברים בדיסקורד להיפגש במציאות זה לאנשים עם חיים.
ולמה עצובית?
אתמול בלילה היינו באיזה אגם עם נרגילה ובירות
שואל השאלה:
חח אשכרה
עצובית כי אני מרגישה תמיד שונה שמעמידה פנים שהיא נורמלית כדי להתחבב. ואני גם צריכה לסדר דברים שקשורים ללימודים וצבא ויומנים עם עצמי אבל אני תמיד דוחה את זה
ברוכים הבאים למועדון. אני מתגייס בעוד שבועיים וחצי ולא הכנתי דבר כמעט
אבל היי, עכשיו גם ככה מאוחר מדי ועדיף להתחיל מחר עם אנרגיות חדשות נכון?
את יכולה לספר לי בפרטי איך שבא לך
הממ תני לי לחשוב רגע.. שניה אחתת- הו אוקיי זה אף פעם לא קרה
שואל השאלה:
תודה איש יוטיוב טריגרי
:)
לפני שבוע בערך והכנו אוכל ואכלנו
אממ ביום שני ציירנו ביחד שטויות על הקנווס וטיילנו בבוקר זה היה ממש כיף

שלומי היום מדוכאת מהתחת
אנונימית