3 תשובות
הגיוני לגמרי את יכולה לנסות לעשות דברים שאת אוהבת שיסיחו את דעתך אולי
אנונימית
ברור
אני חושבת שבסופו של דבר כמעט כולם עוברים את זה בחיים בתקופות קשות
בעיקר בתקופה הזאת
הגיוני מאוד.
ממליץ לך להבין מהי הבעיה המרכזית של כל הסיטואציה שלך (אם את לא יודעת).
וטיפ לחיים: הכל זה פרספקטיבה/mindset.
תדעי שאנשים תמיד יוכלו להביא לך עצות ודרכים לפיתרון, אבל בסופו של דבר את זו שמחליטה מה לעשות.
בהצלחה:)