3 תשובות
אלו בדיחות שברור שלא רציניות. אני חצי תימני, רבע מרוקאי ורבע אשכנזי, יש עלי מלא בדיחות.
העדה שלך לא מורידה בכלל אא"כ יש מנהג מוזר או משפחה לא טובה.
לא
צוחקים על כל העדות וגם על תימנים בעיקר אני תימניה שלמה ואיזה קטע יש לי בן זוג.
אולי יצחקו עלייך אבל שום בן אדם נורמאלי לא ישפוט אותך כי אתה גרוזיני מי שיאהב אותך יאהב אותך איך שאתה
אין שום סיבה שלא
אם מישהו יפסול אותך על היותך גרוזיני תגיד לו פאק אוף