9 תשובות
כן
כן אבל לא לצאת עם שניהם ביחד.. זה יפגע..
אהה חשבתי שאת בת שפשוט רוצה לנתק קשר עם החברה הכי טובה שלה, בכל מקרה, אני חושב שכן.
כן עדיף לך
אתה בי?
וכן לפי דעתי עדיף.
אבל תנסה בלי לפגוע בה!
אנונימית
כן זה נשמע כאילו אתה לא ממש אוהב אותה
עם כן
כן, אבל גם אין בעיה שתהיי בקשר עם שניהם.
תלוי בהרגשה שלך לגמרי כי אם יש לך כבר חברה אז תישאר אבל אם אתה לא מרגיש ממש בטוח איתה אז פשוט תנסה להיות עם הקראש
4d1