4 תשובות
שלחי לי הודעה.
ותגידי גם כאילו אם אני עושה את זה, אף אחד לא נפגע לא עשיתי שום דבר רע זה בשבילי
פשוט תגידי מה יקרה, מה אכפת לי ,אם לא עכשיו אז מתי? אני אתחרט על זה...
תדברי איתי בפרטי.. יש לי עצות..