6 תשובות
שואל השאלה:
מקשר לשפוט
אני לא באה ממקום של לשפוט תקראי שוב תשאלה.
אנונימית
כי זה מודל היופי ומודל היופי אומר שבנות מלאות זה לא יפה וסימני מתיחה יש בדרך כלל למלאות. זה מפגר ועצוב שזה מה שזה
שואל השאלה:
סימני מתיחה זה לא רק למלאות לול
אני רזה ומאז ומתמיד היה לי
אנונימית
כי זה לא אסתטי לדעתי בגלל זה הן מתביישות והן לא צריכות..
זה גורם לבנות להרגיש חסרות ביטחון את לא יכולה לשפוט כל אחת וההרגשה שלה
זה עניין של פרספקטיבה.
לך יציק משהו שלא מציק למישהו אחר.