התחברות הרשמה

מישהו יכול להסביר לי בבקשה על הדמוקרטים, הליברלים והרפובליקנים בארה"ב ומה כל אחד מהם מייצג?

8 באוגוסט 2020, 11:19
דמוקרטיהאזרחותהיסטוריהארה"בפוליטיקה    
תשובה אחת
הדמוקרטים והליברלים זה אותו הדבר,
ליברלים= שמאל
רפובליקנים= ימין
א
אֵיךְ קוֹרְאִים לִי?
באותו הנושא:
לא הבנתי מה ההבדל באנגלית בין wanna ל- want, מישהו יכול להסביר בבקשה?
איך פותרים את המשוואה? מישהו יכול להסביר בבקשה?
עובר אלייך או עלייך משהו?(לבן) מישהו יכול להסביר בבקשה
מישהו יכול להסביר בבקשה את הטמטום? (צבא)
מישהו יכול להסביר בבקשה?
מישהו יכול להסביר בבקשה?
לא הבנתי מה קרה עם אדיסון מהטיקטוק, מישהו יכול להסביר בבקשה? :)
לא הבנתי מישהו יכול להסביר בבקשה?
אני מבינה את המילים אבל לא את המשמעות של השיר, מישהו יכול להסביר בבקשה?
מישהו יכול להסביר בבקשה על שם המספר? תודה.
מישהו יכול להסביר בבקשה מה זה גי סינק ופריסינק?