4 תשובות
כיף לךךךך מחכה כבר להיות אחרי יואו
חח אני בדיוק נכנס לשלב הזה של הבגרויות

די מפחד אבל גם מתרגש באותו הזמן, יהיה בהחלט מעניין לראות איך זה לגשת לבגרות
ממש מוזר
אני עוד חושבת שאני צריכה לחזור אחרי החופש חחח
הזוי כל כך
אני עדיין לא סיימתי תיכון אז אני לא יודעת איך ההרגשה, מלא מזל טוב ! דרך צלחה !