4 תשובות
חסרונות - צביעות שקרנים חוסר ביטחון חסרי כבוד
בואו נסתכל ביחד על הדברים הטובים.
יתרונות- איכפתיות, חמלה, אהבה, נתינה, הקשבה, עזרה, ועוד.
חסרונות- שקר וצביעות, כמו שאמר.ה הראשון.ה.
:)
יתרונות- איכפתיות, חמלה, אהבה, נתינה, הקשבה, עזרה, ועוד.
חסרונות- שקר וצביעות, כמו שאמר.ה הראשון.ה.
:)
ישלנו ים חסרונות ואת היתרונות אנחנו מצליחים למצוא נטו כי זה משרת אותנו.
היה עדיף לכדור אם בכלל לא היינו.
הוא היה מסתדר יופי בלעדינו.
אנחנו אנוכיים ורעים.
אני חיובית שזה משהו :)
תנו לי מינוסים אם באלכם, אתם רק מחזקים את הטענה שלי
:)
היה עדיף לכדור אם בכלל לא היינו.
הוא היה מסתדר יופי בלעדינו.
אנחנו אנוכיים ורעים.
אני חיובית שזה משהו :)
תנו לי מינוסים אם באלכם, אתם רק מחזקים את הטענה שלי
:)
על חיות. היתרון הוא המודעות שלנו, וכניראה הכוח היצירתי שלנו (?)
בלעדי הגאונים, היינו ספגטי קטן חסר יכולות.
ויתרונות וחסרונות זה טריקי. הבסיסיים כתובים ב10 דיברות.
האדם שאני רואה באח המזדיין שלי בתחת, זה לשקר, לגנוב ואל תעשה לחברך את מה ששנוא עלייך.
ואני יכולה רק להתפלל לאלוהים שיקח את החרא הזה מימני, אבל אולי עדיף לעבור לפנימייה לפני שזה יקרה, כי זה פשוט לא יקרה.
בלעדי הגאונים, היינו ספגטי קטן חסר יכולות.
ויתרונות וחסרונות זה טריקי. הבסיסיים כתובים ב10 דיברות.
האדם שאני רואה באח המזדיין שלי בתחת, זה לשקר, לגנוב ואל תעשה לחברך את מה ששנוא עלייך.
ואני יכולה רק להתפלל לאלוהים שיקח את החרא הזה מימני, אבל אולי עדיף לעבור לפנימייה לפני שזה יקרה, כי זה פשוט לא יקרה.
באותו הנושא: