13 תשובות
תצאי היוזמת, אין שום דבר רע בזה. להפך, אני בטוחה בזה שהוא יעריך אותך על האומץ. ואני גם לא פעם ולא פעמיים התוודתי ראשונה בפני הרגשות שלי כלפיי מישהו ותאמיני לי שהרגשתי ממש טוב כשלקחתי את הצעד הראשון ועשיתי את האומץ.
שואל השאלה:
מפחדת שהוא יחשוב שאני קלה להשגה
אתם מדברים רק בטלפון או באמיתי ?
אנונימית
אחותי לכי על זה תגידי לו תהיי היוזמת
להפך, אני בטוחה שהוא יעריך אותך. ואתם מדברים כבר מלא זמן. הוא בדוק יעריך, ושמעתי שגם לבנים עולה ממך ברגע שאת עושה את הצעד. אני יכולה להגיד שאני עשיתי מלא פעמים את הצעד ואם לא הייתי עושה כנראה שהוא לא היה יוזם ולא עושה כלום. אם רוצים משהו שווה לנסות. אין לך מה להפסיד באמת. ואני בטוחה שהוא יעריך אותך יותר. כי להתוודות בפני הרגשות שלך כלפיי מישהו, זה משהו שהוא בכללי לא קל וגם ככה קשה.
אני חושבת שאם באמת את רוצה שהוא יגיד אז תצטרכי לחכות..
אין בזה שום דבר פסול,להפך.
אגב שתדעי שממה שיצא לי לשאול בנים זה ממש עושה להם את זה שהבנות יוזמות.
תהיי בטוחה בעצמך ותזכרי שאם הוא מדבר איתך ארבעה חןדשים כנראה שיש סיבה.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
תודה רבה! אנחנו עדיין לא נפגשנו באמיתי אז רציתי לכתוב לו משהו בסגנון שאני מחבבת אותו והייתי רוצה לראות אותו במציאות להיפגש יעני
אני חושב שעדיף לצאת היוזמת כי אולי גם הוא מפחד לצאת היוזם
והיו לכם שיחות בטלפון? הוא יודע מה הקול שלך?
או רק בהודעות?
אנונימית
שואל השאלה:
כן דיברנו בטלפון
בהצלחה, וסתם שאלה זה לא מביך אותך לדבר איתו בטלפון? כי אני גם במצב כזה, אבל אני לא דיברתי איתו בחיים בטלפון אפילו שהוא תמיד רוצה ואני יוצאת מוזרה.. משהו עוצר אותי,נראלי ביישנות
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט להתחיל לאט לאט ואז תתרגלי לשיחות גם אני התביישתי בהתחלה