2 תשובות
אין סיבה שתיהי בקשר שהוא לא הדדי. אם היא לא אוהב אותך כמו שאת אוהבת אותו ונותן לך "צ'אנסים להוכיח את עצמך" זה אומר שזה קשר שכנראה צריך להיגמר . את נשמעת בן אדם מקסים שיתן הרבה בשביל הזוגיות אבל אם זה לא הדדי זה לא מגיע לך. כי אהבה היא לא חד צדדית אהבה היא הדדית ואם היא לא הדדית היא לא באמת אהבה. אני מאחלת לך למצוא מישהו שבאמת יאהב אותך כמו שאת אותו (:
אני אישית מליץ לך לא לחשוב שאת מותרת אלא שאת פשוט יותר שוה מזה וזה לא אומר שהוא גרוע זה אומר שאת פשוט בליגה יותר טובה ואת מכירה את זה שיש זוגות שכולם רוצים להיות כמוהם כמו שאמרת אז מנסים להידבק אליהם וכשאת לבד כולם ירצו להידבק אלייך קחי את זה בפן החיובי ושזה דבר טוב שקרה לך אחרי שתתגברי על זה וזה עומד להיות מהר כי את לזקה יותר ממה שאת חושבת יהיה לך חוסן נפשי מהמם ותצליחי להתגבר על דברים יותר גרועים (שחס וחלילה לא יקרו לעולם טפו)