6 תשובות
לא חושבת..
זה לא אמור להפריע לו לגדול
ולא, הוא לא משנה צורה .-.
לפני איזה שלוש שנים קראתי כתבה שאמרה שזה משנה להם את הצורה והורס אותם וכל כך נלחצתי וכל לילה הייתי שעה במיטה מנסה להירדם לא על הבטן וככה זה היה בערך שנה ואז פשוט אמרתי לעצמי שזה לא שווה את השעות שינה שלי ואת הסיוט הזה בקיצור אמנם אני לא באמת יודעת איך זה ישפיע בעתיד אבל אני אישית לא מסוגלת להירדם אחרת ....
(גם ככה בעתיד עם הגיל וההריונות הם נהרסים ולגבי עכשיו אני לא רואה שום השפעה כזאת)
אז שיהיה לנו בהצלחה...
שואל השאלה:
גם אני קראתי כתבה כזאת ובגלל זה כל כך נלחצתי
אנונימית
אצלי לא
אנונימית
לא
אנונימית
לא
אנונימית