7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעבוד: /
אנונימית
ובייביסיטר?
שואל השאלה:
אני לא מצליחה למצוא ואני בפנימיה אז אין לי גם זמן לעבוד: ( אני אבודה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה ממש מוריד לי את הביטחון כי זה בולט... ויש לי גם שחורים בנוסף באף אז עוד יותר
אנונימית
תעבדי ותחסכי לקוסמטיקאית ועד אז שימי קונסילר ומייקאפ ותטפלי באלו שכבר יש לך עם המשחה עדיין
שימי מייקאפ במקרה הכי גרוע
אבל אני מאמינה שזה לא כזה נורא.. להרבה יש את זה אל תרגישי איזה מכוערת או משהו חח
אהה אז אין לי רעיון
תחכי שזה יעבור ותמשיכי לטפל בזה ולא להזניח