7 תשובות
היי :)
מקווה שזה מעודד!
:)
קבנוס
הכל יהיה בסדר, גם אם את עוברת תקופה קשה תזכרי שזו רק תקופה וגם היא תעבור :)
אתה לא יכול לדעת
בנוגע למה?
אני לא יודעת מה את עוברת כדי שאוכל לייעץ לך

אבל אולי זה יעזור לך, אחרי כל לילה מגיע יום חדש ובהיר
צריך להמשיך ולחיות אותו
הכל יהיה בסדר.
הכול בסדר תחייכי בחוץ יום יפה כל החיים לפניך אז מה עם קשה קושי מכשל והכול יעבור זו תקופה שתחלוף ותצחקי עליה
הכל טוב. תהיי מאושרת ותשמחי. הכל יהיה בסדר. אני פה. את הכי יפה שיש:)