7 תשובות
הוא ימחץ ע"י כוח המשיכה והמהירות, חום ומחסור באוויר. מה שישאר ממנו כן, ישאר בתוך החור הזה.
לפי מה שאני זוכר, מישהו שבדק את זה (במחקר, לא בחפירה חחח) אמר שהעולם היה נהרס אם היה חור כזה
לפי מה שאני זוכר, מישהו שבדק את זה (במחקר, לא בחפירה חחח) אמר שהעולם היה נהרס אם היה חור כזה
אם הוא לא ימות מ1000 סיבות הוא ישאר תקוע באמצע
ברגע שיהיה חור כזה כדור הארץ יקרוס וימלא את החור שוב ושוב ככה שהוא לא יכול להיות קיים
עכשיו נצא מנקודת הנחה שאיך שהוא הוא כן קיים
אז ליבת כדור הארץ תשרוף את האדם בחיים
עכשיו נצא מנקודת הנחה שהתגברנו גם על זה
אז הבור יתמלא במגמה ויצור שני הרי גשע ענקיים בשני הצדדים וישמיד את העולם
עכשיו נצא מנקודת הנחה שהתגברנו גם על זה
אז כאשר האדם יגיע לאמצע בצורה של צניחה חופשית וככל שהוא מתקרב למרכז אז הכוח שמושך אותו מתחזק והאיש יאיץ למהירות מטורפת
ואז הוא יתרסק בשנייה שהוא יעבור את מרכז כדור הארץ אל תוך כוח כבידה בכיוון ההופך שיהיה כל כך חזק שהוא יתפקד כמו רצפה והאיש פשוט יכנס במין קיר בלתי נראה ויתרסק לחתיכות
עכשיו נצא מנקודת הנחה שהתגברנו גם על זה אז האיש פשוט יגיע למרכז כדור הארץ אבל הגוף שלו לא יהיה מספיק חזק כדי לעמוד בכוח המשיכה שם והאיש ימעך לתוך עצמו עד שהוא יגיע למצב הכי דחוס שהוא יכול להיות ובמצב הזה הוא הולך להישאר בנקודה מאוד ספציפית עם המון כוח שמופעל עליו
בכל מקרה זה לא יהיה כמו יויו שבו הוכ עולה ויורד ועולה ויורד כי במרכז הכוח שפועל הוא הכי חזק
עכשיו נצא מנקודת הנחה שאיך שהוא הוא כן קיים
אז ליבת כדור הארץ תשרוף את האדם בחיים
עכשיו נצא מנקודת הנחה שהתגברנו גם על זה
אז הבור יתמלא במגמה ויצור שני הרי גשע ענקיים בשני הצדדים וישמיד את העולם
עכשיו נצא מנקודת הנחה שהתגברנו גם על זה
אז כאשר האדם יגיע לאמצע בצורה של צניחה חופשית וככל שהוא מתקרב למרכז אז הכוח שמושך אותו מתחזק והאיש יאיץ למהירות מטורפת
ואז הוא יתרסק בשנייה שהוא יעבור את מרכז כדור הארץ אל תוך כוח כבידה בכיוון ההופך שיהיה כל כך חזק שהוא יתפקד כמו רצפה והאיש פשוט יכנס במין קיר בלתי נראה ויתרסק לחתיכות
עכשיו נצא מנקודת הנחה שהתגברנו גם על זה אז האיש פשוט יגיע למרכז כדור הארץ אבל הגוף שלו לא יהיה מספיק חזק כדי לעמוד בכוח המשיכה שם והאיש ימעך לתוך עצמו עד שהוא יגיע למצב הכי דחוס שהוא יכול להיות ובמצב הזה הוא הולך להישאר בנקודה מאוד ספציפית עם המון כוח שמופעל עליו
בכל מקרה זה לא יהיה כמו יויו שבו הוכ עולה ויורד ועולה ויורד כי במרכז הכוח שפועל הוא הכי חזק
בגלל חוק שימור אנרגיה הוא יצא באותה המהירות שהוא נכנס לחור, אז אם הוא יקפוץ פנימה הוא יוכל לצאת
אנונימי
אני מניחה שהגוף יתקע בליבת כדור הארץ וכנראה ימחץ שם למוות
אתה די תרחף מצד אחד של הכדור לצד השני לתמיד בלי יכולת לצאת אלא אם כן מישהו ימשוך
אנונימי
יכול להיות
באותו הנושא: