4 תשובות
אני אישית הייתי הולכת לשם רק כדי להידבק xd
אני היתי בשוק כמה פעמים שים מסיכה תשתדל להתרחק מאנשים ותהנה , בגדול זה מקום גדול הסיכוים הם קטנים שתידבק
שואל השאלה:
כן?
אני רוצה להסתובב בשוק מחנה יהודה ואני פוחדת להידבק
אנונימית
קטן