5 תשובות
זה קרה לי ממש לפני כמה חודשים בתקופת הקורונה הטלפון שלי השתגע הוא התקשר לאנשים צילם דברים לבד כתב תגובות לאנשים באינסטגרם ואמרו ליש אני צריכה לאפס אבל לא עשיתי את זה ופשוט לא נגעתי בטלפון כמה זמן וזה נהלם
איתמר בןנגרילו^
זה לא בהכרח בעיה בטאצ'.
ויש אחריות לשנה אז התיקון חינם.
יש בעיה בטאץ' לכי למעבדה שיתקנו לך אבל זה יכול להיות מאוד יקר
היו לי 3 אייפונים וזה לא קרה לי אף פעם... אני חושב שכדאי לך לפנות למעבדת דיסיאס/ איידיגיטל במידה וקנית שם.
שואל השאלה:
זהו זה כזה בא והולך, אבל כשזה בא זה יכול להימשך גם כל היום.
אנונימית