5 תשובות
תנסי לסדר את השעות שינה שלך ואז זה יעזור לך.
אני גם כזאת, מצטרפת לשאלה
תסדרי את הארוחות שלך ואת שעות השינה כך שתוכלי לאכול לפי הסדר ונכון
שואל השאלה:
אני חשבתי שזה יעזור אבל שמתי לב שזה מתחיל לי ב11 שזה יחסית מוקדם אני לא יכולה להירדם בשעה כזאת
אני חשבתי שזה יעזור אבל שמתי לב שזה מתחיל לי ב11 שזה יחסית מוקדם אני לא יכולה להירדם בשעה כזאת
אנונימית
אהובה שלי יפה אני עברתי את אותו הדבר כן זה נחשב בולמוסים קלים כדאי לך לסדר את שעות האכילה שלך וגם את שעות השינה תאכלי כל פעם מסודר ככה בלילה לא יתקוף אותך הרעב ואם את מרגישה שבא לך לאכול גם בלע רעב זה קורה לכולם תנשנשי משהו
אנונימית
באותו הנושא: