3 תשובות
שואל השאלה:
לעע זה ישיר מידי
לעע זה ישיר מידי
אנונימית
בתור אחת שיודעת החיים יפים יותר בזוגיות
אנונימית
חופשי זה לגמרי לבד(עדיף)
אם שיחשוב שאת בזוגיות אז אוהבת את האחד שלי.
אם שיחשוב שאת בזוגיות אז אוהבת את האחד שלי.
באותו הנושא: