7 תשובות
את יכולה לבתחיל לפי דעתי. ומי שכתבה מעליי.. ממש לא. ילדות בגיל כזב לא צריך להתאפר. אולי ליום הולדת אבל גם זה לא
אינדיבידואלי לחלוטין,
זה תלוי איך את נראת ועד כמה מתאים לך איפור.
:)
זה תלוי איך את נראת ועד כמה מתאים לך איפור.
:)
אצל כל אחת שזה שונה, מה שאת מרגישה.
אני אישית חושבת שלבית ספר הכי כדאי לבוא טבעי, בלי מסכות (לא של הקורונה, זאת מטאפורה) ובלי איפור. פשוט טבעי.
אני עולה ל-יא ואני לא מתאפרת לבית ספר.
מה שכן, אני מתאפרת אם יש איזה טקס שאני משתתפת בו או ביום הולדת שלי או בכל יום מיוחד כזה או אחר.
אני אישית חושבת שלבית ספר הכי כדאי לבוא טבעי, בלי מסכות (לא של הקורונה, זאת מטאפורה) ובלי איפור. פשוט טבעי.
אני עולה ל-יא ואני לא מתאפרת לבית ספר.
מה שכן, אני מתאפרת אם יש איזה טקס שאני משתתפת בו או ביום הולדת שלי או בכל יום מיוחד כזה או אחר.
מתי שבא לך
מתי שרוצים, אין חוק לזה.
זה אינדיבידואלי לכל אחת
אני אישית אף פעם לא הרגשתי את הצורך להתאפר
אם את רוצה תתאפרי
אני אישית אף פעם לא הרגשתי את הצורך להתאפר
אם את רוצה תתאפרי
ז'-ח' מתחילים להתאפר עדין
באותו הנושא: