8 תשובות
לא היו לי פאדיחות כאלה גדולות אבל
בפעם הראשונה שהעברתי רב קו הייתי לחוץ ממש ומהלחץ עשיתי את זה מהר מידי וזה לא קלט את הכרטיס והתחלתי להילחץ ולהזיע וחשבתי שלא שמתי כסף ונכנסתי לסרטים
ואז הנהג אמר לי להעביר שוב וזה עבר
בפעם הראשונה שהעברתי רב קו הייתי לחוץ ממש ומהלחץ עשיתי את זה מהר מידי וזה לא קלט את הכרטיס והתחלתי להילחץ ולהזיע וחשבתי שלא שמתי כסף ונכנסתי לסרטים
ואז הנהג אמר לי להעביר שוב וזה עבר
היה איזה נהג שאהב אותי מאוד משום מה, ובתחנה שבה אני יורדת הוא ידע שיש לי מעבר חצייה לחצות.
אז מה הוא עשה?
כמו כל נהג, הוא ירד ירד מהאוטובוס, ליווה אותי למעבר חצייה, ועזר לי לחצות את הכביש בזמן שכל הנוסעים עדיין בתוך האוטובוס... *_*
פתאום אני קולטת עד כמה מטריד זה, הייתי בכיתב ה'
אז מה הוא עשה?
כמו כל נהג, הוא ירד ירד מהאוטובוס, ליווה אותי למעבר חצייה, ועזר לי לחצות את הכביש בזמן שכל הנוסעים עדיין בתוך האוטובוס... *_*
פתאום אני קולטת עד כמה מטריד זה, הייתי בכיתב ה'
שואל השאלה:
^פדופיליה נכנסה לצאט
ואני יודעת שזה לא קשור אבל אני בדיוק צופה בצארלי בממלכת השוקולד חחחחחחחחח
^פדופיליה נכנסה לצאט
ואני יודעת שזה לא קשור אבל אני בדיוק צופה בצארלי בממלכת השוקולד חחחחחחחחח
יאא, מגניב! :)
קרתה לי פאדיחה..
אני פשוט נחנקתי והשתעלתי באוטובוס כל הנסיעה ולא היה לי גם מים וכולם התרחקו ממני והייתי כזה: אין לי קורונה אין לי קורונה לא ידעתי איפה לקבור את עצמי
אני פשוט נחנקתי והשתעלתי באוטובוס כל הנסיעה ולא היה לי גם מים וכולם התרחקו ממני והייתי כזה: אין לי קורונה אין לי קורונה לא ידעתי איפה לקבור את עצמי
לא יודעת אם זה נחשב פאדיחה
אבל אתמול עליתי על אוטובוס וכולם הסתכלו עליי מוזר והנהג כבר המשיך לסוע ואז אני מגלה ששחכתי את המסכה בבית ולא היה לי כסף קטן וכולם רצו לקבור אותי
אבל אתמול עליתי על אוטובוס וכולם הסתכלו עליי מוזר והנהג כבר המשיך לסוע ואז אני מגלה ששחכתי את המסכה בבית ולא היה לי כסף קטן וכולם רצו לקבור אותי
אנונימית
עמדתי באוטובוס מפוצץ. מלפני בחור ומאחורי עוד שלושה חיילים.
האוטובוס עשה את הברקס של החיים שלו והבחור עף על השמשה, אני עפתי על הבחור ושלושת החיילים עפו עלי. הנהג רצה לצאת אבל גוש של אנשים (אנחנו) חסמו לו תדרך וזה היה מביך רצח לנסות לקום מבין כל הבנים כשאני הבת היחידה
האוטובוס עשה את הברקס של החיים שלו והבחור עף על השמשה, אני עפתי על הבחור ושלושת החיילים עפו עלי. הנהג רצה לצאת אבל גוש של אנשים (אנחנו) חסמו לו תדרך וזה היה מביך רצח לנסות לקום מבין כל הבנים כשאני הבת היחידה
נתקעתי במדרגה של הכניסה לאוטובוס ועפתי על הרצפה לבפנים וכולם התחילו לצחוק חח איזה לא נעים זה היה הייתי מפודחת ברמות
באותו הנושא: