5 תשובות
אמא שלי עשתה איזה ארבע פעמים לול
זה לא כואב או מפחיד
כמו משטח גרון
זה קצת לא נעים באותו רגע אבל זה רק לשניה
אני עשיתי וזה לא מפחיד בכלל פשוט לא נעים לכמה שניות
בהצלחה
עשיתי, אין מה לפחד זה רק קצת מדגדג
עשיתי
באמת שזה כמה שניות
לא כואב
אבל קצת לא נעים, ושוב, זה רק לכמה שניות