12 תשובות
כי הם לא חכמים במיוחד
כי הם חושבים רק על עצמם
ולא אכפתיים לסביבה
ישראלים טיפוסיים או חובבי קונספירציות שחושבים שהקורונה זה המצאה להשתלט עלינו
כי הם בורים
שואל השאלה:
מבחינת הקורונה
לפעמים אנשים לא חןשבים על אנשים אחרים סביבם. הם כל כך עסוקים בעצם, בצרות שלהם במה שהם מרגישים ומה שעובר עליהם שכל האחרים הם רקע...
לרוב זה בגלל זה.
לפעמים זה סתם בגלל שהם לא מודעים באמת לסכנות, הם שומעים עליהם, אבל עד שהם לא חווים מקרוב זה כאילו לא קיים בעולם, או שזה כאילו לא חל עליהם והם בלתי מנוצחים...
כי לא אכפת להם מהעולם
לדוגמא כששאלתי את אבא שלי למה הוא לא ממחזר הוא ענה "אני לא צריך אני אדם טוב,שהאנשים הרעים ימחזרו"
כאילו עושים את זה בשביל להיות אדם טוב ולא בשביל הסביבה
חינוך מהבית נטו ויש כאלה שהם לא חכמים ורק אחרי שהם מסכנים נופל האסימון יש כאלה שפשוט לא אכפת להם ויש כאלה שלא מסכנים וישש כאלה שלא מסכנים ומשץדלים אבל לפעמים כן יוצא מצב שקרה בטעות משהו
כי אין סכנה אמיתית. עכשיו אנשים יקללו אותי ויצחקו עליי, אבל עוד שנה כולם יחזרו בהם ויבינו שהכל היה בלוף. האמת לאט לאט יוצאת לאור
1. יש כאלה שלא מאמינים שזה קיים
2. יש כאלה כמוני שכן מקשיבים להנחיות אבל חקרו ותכלס זה כולה עוד נגיף..
3. למה אין אנשים שפשוט מסתכלים ומתמקדים בעצמם ומחפשים את האחרים כל הזמן? אהמ אהמ שואל השאלה
אני עשיתי את התחקיר שלי ובאמת שזה לא כזה מסוכן הקורונה (לאנשים בריאים, לאנשים בקבוצות סיכון זה מסוכן מן הסתם)
חסרי אכפתיות
יהב.
לא מכחישים את הקורונה.
פשוט לא מנהלים את המשבר נכון. במקום לבדוק סתם מלא אסימפטומטים, שיחזירו את החיים לשגרה וישמרו על קבוצות בסיכון
אי אפשר שאנשים ישארו מובטלים כל החיים, יסתובבו עם סמרטוטים על הפרצוף שמקשים לנשום כמו שצריך, לא יטוסו, לא יפגשו חברים... זה לא עובד ככה. צריך לדעת לנהל סיכונים מול תועלת. לא מדובר על השפעת הספרדית או המוות השחור, שאנשים היו מתים תוך שעות ספורות לאחר הדבקה