8 תשובות
לא
מסבתא שלי
לא מעריכים מישהו מספיק עד שהוא כבר לא בחיים שלך
לא מעריכים מישהו מספיק עד שהוא כבר לא בחיים שלך
לא, אם בצורה הזויה למישהו מגיע שאני אבקש ממנו סליחה אני מבקש באותו הרגע
כן..
מסבתא שלי
רק מבאס שכבר אי אפשר..
מסבתא שלי
רק מבאס שכבר אי אפשר..
כן
מסבא שלי, שלא יצא לי לפגוש אותו
היום היינו באזכרה שלו והמחשבה שאם הוא היה נשאר עוד חודש אחד בחיים הוא היה מודע לקיום שלי אוכלת אותי מבפנים...
מסבא שלי, שלא יצא לי לפגוש אותו
היום היינו באזכרה שלו והמחשבה שאם הוא היה נשאר עוד חודש אחד בחיים הוא היה מודע לקיום שלי אוכלת אותי מבפנים...
כשאני חושבת על זה לעומק,
לא.
אם כבר, אני מכירה המון אנשים שחייבים לי כמה סליחות.
לא.
אם כבר, אני מכירה המון אנשים שחייבים לי כמה סליחות.
לא
באותו הנושא: