9 תשובות
שואל השאלה:
^ אל תדאגו המסכה תשתלב כמובן עם הכול ):
אנונימית
לגמרי, בהצלחה נסיכה ❤
כן זה בסדר
בהצלחה!
שואל השאלה:
^ harel.
אני אישית לא אוהבת איפור כבד לבית ספר, כמובן שזה העדפה אישית שלי וכל אחת מוזמנת לשים כמה שבא לה בכיף

פשוט אני חושבת שלפעמים זה עוזר לטשטש חצקונים או להוסיף ליופי, אני עושה את זה ממש עדין אז בקושי רואים
אנונימית
שואל השאלה:
^ ולשואלים, היה לי היום ממש סבבה, זה היה היום הראשון בתיכון ומלא שבעיסטים וגם קצת שמיניסטים מסתכלים על שישיסטיות, אבל לא חשבתי שזה ככה


עריכה: הרגע קלטתי שליטרלי אף אחד לא שאל אז בכל זאת קבלו עידכון
אנונימית
כן איפור כבד זה באמת לא יפה
אל תשכחי מסכה
כן זה רגיל כזה
לא מבין באיפור אבל חוץ מזה נשמע אחלה