6 תשובות
זה מה שקורה שהמערכת בנוייה על שיטות מהמאה ה-17.
כי אי אפשר לעצור את החיים בגלל קורונה, חייבים להמשיך ללמוד כי עם לא הדור הזה יישאר עם חור מאוד גדול בהשכלה וחוזר ידע מטורף... הקפסולות נועדו לכך שאם מישהו נדבק אז יש פחות סיכוי שילדים יידבקו מאשר קבוצה גדולה של ילדים, והקפסולות גם מתואמות לפי שעות זאת אומרת שלא כולם הדברים כי רוב בית הספר לא נמצא כשאתה נמצא אלא רק אלו שבקפסולה א או קפסולה ב וכן הלאה...
מקווה שעזרתי ;)
lostmyvirginti^מה באמת??גל שלישי
שואל השאלה:
פה בשביל לעזור - ברור. חייב ללמוד. רק הדרך שבה הם מלמדים לא תורמת בכלום ומעמיסה על הבגרויות שיש לי השנה.
הקפסולות לא כל כך בטוחה שזה יעזור כי אם אותו ילד חולה בקורונה מקפסולה א נפגש עם ילד מקפסולה ב הסיכויים שהרבה ידבקו...
אנונימית
לנו לא הורידו שלושה ימים בשבועה אנחנו לומדים חמישה ימים 2 בית ספר שלושה זום שזה חרא אין לי כוח לזום
תתנחמי בזה