26 תשובות
שנמאס מהם
ליטרלי השאלות הכי טובות כאן
ולא בגלל שאנני ספאמרית
ולא בגלל שאנני ספאמרית
זה אחת הסיבות שאני פה
אני גם ספאמרית אני פה שלוש שנים זה כל מה שאני עושה פה בערךך
בעלה מלמעלה האגדית הייתה כאן כפרע עליי ועל פרצופיי
בעלה מלמעלה האגדית הייתה כאן כפרע עליי ועל פרצופיי
שזה אדיר
מה הבעיה בזה
בהצלחה להם
שאם לא היו פה לא הייתי פה
אנונימית
חולה על זה
מושלמים
שואל השאלה:
ספאמים זה דואר זבל
בסטיפס זאת שאלה שהיא לא באמת קרתה או שהיא לסתם צחוקים^^
ספאמים זה דואר זבל
בסטיפס זאת שאלה שהיא לא באמת קרתה או שהיא לסתם צחוקים^^
ספאמים טובים זה חלק מהסיבה שאני פה, מצחיק לראות אנשים לוקחים אותם ברצינות בתשובות
יותר טוב מהשאלות הרגילות
דרך אגב גם אני ספאמרית אז
לולולולולולולולולולוללולולולולולולולולולולולוללוולוללולולולוללולולולוללולולולולוללולולולולוללולולו
דרך אגב גם אני ספאמרית אז
לולולולולולולולולולוללולולולולולולולולולולולוללוולוללולולולוללולולולוללולולולולוללולולולולוללולולו
זה המקצוע שלי...
אנונימי
זה לא יותר טוב מהשאלות הרגילות, האתר נועד לעזרה והתייעצות לא למטרות בידור עצמי. אני גם אוהבת ספאמים אבל להגיד שזה יותר טוב משאלות אמיתיות זה כבר עבר תגבול
אנונימית
ספאם זה מצחיק ממש
אבל נמאס מהם
ונמאס שהם מגיעים לחמות אמאלה
אבל נמאס מהם
ונמאס שהם מגיעים לחמות אמאלה
אנונימית
לדעתך כן לדעתי לא וספאמים זה לא אסור אז למה לא
מה? ספאמים זה לא אסור? תגידי לי את יודעת בכלל שיש דבר כזה שנקרא חוקי האתר?
אה זה לא אסור
אז למה מחקו לי שאלה כזאת בטענה שאין פה מקום לספאמרים
אז למה מחקו לי שאלה כזאת בטענה שאין פה מקום לספאמרים
אנונימית
לוקחים לחיים באיזיי אחיי
בסדר עכשיו שמתי לב יואו איזה לחוצים אמא וחוץ מזה אם הם לע מוחקים אז למה לא מה רע לכם
אבל כן מוחקים
אנונימית
לא תמיד
אני בעוד בהלם שהמשתמש שלך קיים אם את חושבת שהם לא מוחקים דברים, רק על הנשימה שלי הם מורידים לי אמינות
אז למה לי תמידד
אנונימית
זה הכי כיף
באותו הנושא: