6 תשובות
כן ובכללי כל הקורונה מבאסת שנה אחרונה שלי:((
שואל השאלה:
^אוי זה הכי באסה אבל לפחות מצטערת בשבילך
^אוי זה הכי באסה אבל לפחות מצטערת בשבילך
אנונימית
אני שונאת את הכיתה אז ....
אנונימית
כן, הצטרפה ילדה חדשה שנראת ממש חמודה לקפסולה השנייה אבל אני לא יהיה איתה בבית ספר
כנל /:
גם אני, יצאתי רק עם שני חברים בקפסולה ועכשיו אין לי מושג מתי תהיה הפעם הבאה שאפגוש את הקפסולה השנייה
באותו הנושא: