11 תשובות
שואל השאלה:
או שמצלמה של אייפון משקרת
או שמצלמה של אייפון משקרת
אנונימי
תמיד באייפון נראים יותר טוב
שואל השאלה:
גם ראיתי שבאינסטנגרם בלי פילטרים יוצא תמונה יותר יפה ממצלמה רגילה
גם ראיתי שבאינסטנגרם בלי פילטרים יוצא תמונה יותר יפה ממצלמה רגילה
אנונימי
חחח היא לא משקרת כולם מכוערים בגלאקסי
גם לי יש נוט תשע אס ואני דווקא יוצאת סבבה.
אבל המצלמה באייפון יותר טובה
אבל המצלמה באייפון יותר טובה
אנונימית
תוסיף יופי במצלמה
שואל השאלה:
יש פעמים בנוט 9 שיוצא יפה אבל לפעמים ממש רואים פיקסלים בטלפון וטישטוש, טוב בטח אני מצלם כמו ביצה
יש פעמים בנוט 9 שיוצא יפה אבל לפעמים ממש רואים פיקסלים בטלפון וטישטוש, טוב בטח אני מצלם כמו ביצה
אנונימי
אייפון יותר טוב במצלמה אין מה לעשות
שואל השאלה:
היופי במצלמה משקרת את איך שאתה נראה
היופי במצלמה משקרת את איך שאתה נראה
אנונימי
חחח אני יותר מחבבת את המצלמה של האייפון
נו ובאייפון זה עושה את זה אוטומטית
באותו הנושא: