תשובה אחת
אני לא שונאת, לא אכפת לי אם מישהו ייצא מהארון, אני כן אקבל זאת, אני לא תומכת בזה אבל לא כזה אכפת לי מהמסר של מצעד הגאווה, יותר אכפת לי מאיך שמעבירים אותו.