13 תשובות
לחתולים
בנים
בנים
לבנים יותר.. בנות היו מקנאות בי כל השנים ...
שואל השאלה:
לדבר בכיף
אנונימי
בנות. אבל אני סטרייט
בנים
בנות לרוב לא מחבבות אותי משום מה
בצורה מוזרה יותר לבנים idk
אנונימית
בנות
תמיד הצלחתי להתחבר יותר טוב לבנים מאשר בנות, למרות שהצלחתי לצבור לא מעט חברות עם השנים, אבל עם בנים אני פשוט יותר מסתדרת.
לחתולים