15 תשובות
לא כי אני לא הייתי יוצאת עכשיו עם אף אחד ובכללי כן למה לא
למה לא?
זה שהאף שלה לא יפה לא אומר שצריך לפסול בגלל זה
לא אשפוט על זה
שואל השאלה:
נמאס לי כבר
האף שלי הורס לי את כל הפנים
אנונימית
כן
אנונימי
תאמיני לי שיש הרבה בנים שמבינים עניין ולא שופטים על דבר כזה. אל תדאגי
גבר אמיתי יודע שיופי זה דבר שמתחלף כל שנה אבל אופי לא
ברור אגב אם האף שלך מפריע לך תמיד יש איפור :) וגם אני חושבת שאף זה לא הכי משנה בסופו של דבר זה אופי ובדרך כלל אנשים מתאהבים באנשים אחרים לפי אישיות ונגיד שני אנשים שעובדים ביחד ועם הזמן הם מתחברים לשני ויוצאים ביחד ובכללי את לא צריכה לדאוג מהאף שלך אני בטוחה שאת מהממת גם עם אף ענקי או קטן אף מרובע או לא יודעת מה ... ;)
שואל השאלה:
איך אפשר ליישר את האף עם איפור?
הקצה שלו נוטה כלפיי מטה אז הוא עקום. איך מתקנים את זה?
אנונימית
תכתבי בגוגל קונטור לאף ונראלי זה אמור להיות שם וגם אם לא מופיעות לך הרבה תוצאות בעברית תכתבי באנגלית nose contour
שואל השאלה:
אבל הוא כן קטן ויפה מקדימה. הוא מכוער מהצד
אנונימית
אממ לא יודעת נראלי שיש גם מדריכים לזה אבל בכל מקרה אם אין גם לי האף לא נראה כל כך טוב מהצד הכל טוב תאמיני לי שלאף אחד לא אכפת מהאף אני בטוחה שאת מהממת גם מבפנים וגם מבחוץ :)
כן
אני לא יכול להגיד כול עוד אני לא רואה בעצמי כי זה לא מחייב מכוער אולי אתה ספציפי לא אוהב