12 תשובות
כן ורוד חלש
לרגליים לבן יפה אבל אני בכללי לא שמה
אני שמה בצבע לבן
אנונימית
לא, אני לא שמה לק ברגליים
אני עושה לעצמי ג'ל ברגליים כמו שאני עושה בידיים.
אבל לרוב פאני באני ופרנץ
אבל לרוב פאני באני ופרנץ
שואל השאלה:
יא גם אני שמה לבן
יא גם אני שמה לבן
אנונימית
לא. פחות אוהבת לק ברגליים. אני גם הולכת הרבה יחפה אז הוא נהרס מהר
בקושי, שמתי לק שקוף חחח
לא כי אני לא הולכת עם נעליים פתוחות בכלל זה מגעיל אותי בכלליות כפות רגליים מגעילות אותי
לא שמה לק בכלל, גם בידיים
לא.
לבן או ורוד סגול כזה
באותו הנושא: