התחברות
הרשמה
הגיוני שאני לא מסוגלת לחשוב על עצמי אם מישהו שלא אוהב כלבים ויש אשכרה מצב שאני פשוט לא יהיה עם מישהו כזה??
7 בספטמבר 2020, 12:13
כלבים
חיות מחמד
גורים
התאהבות
4 תשובות
אממ כן, כלבים זה החיים
י
ילדת פרובוקציה
כן, גם אני כלבים זה מדהים
S
Sweet as a devil
זה הגיוני
ל
ליל תפוזי
אני ככה רק עם חתולים
B
Baby grl
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מסוגלת לחשוב על זה שאקס שלי עם מישהי אחרת ?
זה הגיוני לחשוב שאנשים ימציאו לעצמם מישהו שהם אמורים לירא מפניו?
זה הגיוני שאני מסוגלת איכשהו לגרום לבנים לאהוב אותי בטלפתיה?
הגיוני שאני לא מסוגלת ללכת לשיעור פרטני במתמטיקה רק בגלל שהחברה היחידה שלי משם לא תבוא?
הגיוני שאני לא מסוגלת מפחד לראות סרטי אימה?
הגיוני שאני לא מסוגלת בלי זה?
הגיוני שאני מסוגלת לעשות הכול בשביל הכלב שלי?
הגיוני שאני לא מסוגלת להקשיב ל3daysgrace ולינקין כי זה מזכיר לי את התקופת האימו שלי?
נתתי לאח שלי כאפה ואני מרגישה כל כך רע עם עצמי אני כרגע בוכה בחדר ולא מסוגלת להסתכל עליו או לחשוב על זה שאני הרמתי יד
הגיוני שאני כל כך מתה על כלבים שאני לא מסוגלת לחשוב אפילו על לצאת עם טיפוס של חתולים???
אני מפחד להיות לבד :( אני לא מסוגל לחשוב על עצמי בלעדיה מתי היא תגיע כבר ?