9 תשובות
אני
וואי אני זה מעצבן
שואל השאלה:
כל הכבוד לכם
אנונימית
אני.
גם אם זה חמישים מינוסים ואני מעלה לו לארבעים ותשע.
זה מתסכל שנהיה טרנד לתת מינוסים כי יש כבר הרבה
שואל השאלה:
^ יואו נכוןן זה לא כזה כיף לראות מינוסים על תשובה שלך ואנשים פשוט שמו כי כיף להם לעשות את זה לא יודעת למה
אנונימית
כן זה ממש מגעיל אותי אז אני שם פלוס (אותו דבר עם יש לתשובה שאני חושב שהיא מזעזעת פלוס אז אני שם לה מינוס)