6 תשובות
בסוף
לפעמים ככה ולפעמים ככה,רוב הפעמים שאני מסיים לאכול
לרוב בזמן האכילה
אני שותה אחרי כל שני ביסים בערך
באמצע אבל זה יותר טוב לשתות בסוף.
רק לפני או אחרי. יותר בריא