אני מרגישה שנהרס לי האף ואני לא יודעת מה לעשות:( - קישור מצורף
סליחה על התמונה הגדולה והמפחידה חחח. אתמול פתאום הופיעה לי בלוטה כזאת באף בצד שמאל כנראה ממכה או משהו שאני לא זוכרת. זה גם כואב לי שאני נוגעת. ומאז אתמול אני לא מצליחה להפסיק לדאוג, אני מפחדת שזה לא ייעלם.. זה ממש מציק לי. וכרגע אין אפשרות ללכת לרופא עד מחר. מחר יש לי מבחן חשוב שאני צריכה להתכונן אליו היום ואני לא מצליחה להפסיק לדאוג ולחשוב על זה אני לא שולטת בזה. אתמול הייתי עצובה כל היום כמעט וזה כזה טיפשי. אתם חושבים שזה יעבור? איך להפסיק לדאוג? אני ממש צריכה להתכונן למבחן