10 תשובות
לא
מה.. לא
אמא שלי תהרוג אותי
לא
מצחיק כי הבסטי שלי זאת התאומה שלי
לא, לא משנה אם היא חברה טובה שתקנה בעצמה . זה כסף של המשפחה שלך והמשפחה שלך קנו את זה רק בשבילכם . אם את רוצה לתת לה תשאלי אותם קודם.
אנונימית
אם זה היה פרטי שלי יש מצב אבל של המשפחה לא
העי חד קרן
ו....לא כי כבר פתחנו חמישה חשבונות(נו כזה כמו הריבועים בהתחלה) ונראלי שזה המקסימום
אם אני הייתי משלמת אז כן אבל אם ההורים שלי אז לא
לא היה לי אכפת אבל המשפחה שלי לא היחתה מתלהבטת מהרעיון...