6 תשובות
לא רק את
גם אני מרגישה מיואשת
כולם נראה לי
לא רק את, הכל מסובך וזה מובן אבל בעזרת ה' בקרוב זה יעבור
- -
כולנו.. הכל שונה וחוסר וודאות וקשה יותר ומלחיץ ובא לי כבר שימצאו חיסון