תשובה אחת
זה לא קשור לקעקוע כבר, אני עושה שעווה כבר מלא זמן וזה לא משפיע.
כנראה קיבלת כוויה, עדיף שתשימי אלוורה/בפנטן פלוס לצורך ההרגעה. אם לא עובר תלכי לרופא אולי יש לך אלרגיה..
כנראה קיבלת כוויה, עדיף שתשימי אלוורה/בפנטן פלוס לצורך ההרגעה. אם לא עובר תלכי לרופא אולי יש לך אלרגיה..
באותו הנושא: