התחברות
הרשמה
היי תלמידים שלומדים בקורסים של נוער שוחר מדע ודעת באוניברסיטת תל-אביב, תגידו זה לא איזה עקיצה או משהו נכון?
כי אין לשם מבחנים ולא יודעת כל העניין הזה מרגיש לי קצת מסריח.
אשמח לתשובות כנות ודעתכם עליה
14 בספטמבר 2020, 21:21
אוניברסיטה
מדעי המחשב
קורסים
2 תשובות
לא עקיצה בכלל
הייתי שם והיה אחלה
H
Headless
שואל השאלה:
תודה
מ
מה ניש???
באותו הנושא:
אני יוצאת לקורס הכשרות של הנוער העובד והלומד...
תלמידים שלומדים 5 יחל מתמטיקה או סיימו בית ספר עם 5 יחל מתמטיקה
בישוב ארבלים מספר הלומדים בחטיבה גדול ב20% ממספר התלמידים הלומדים בתיכון. בתיכון ובחטיבה לומדים ביחד 660 תלמידים.
תלמידים שלומדים בכיתות יא יב, אתם תלכו ביום ראשון ללמוד?
תלמידים שלומדים נגזרות בבית הספר- האם אתם יודעים מהי המשמעות האינטואיטיבית של גזירת פונקציה בנקודה מסויימת?
בכיתה ז לומדים 280 תלמידים בקבוצה א לומדים 120 תלמידים כמה אחוזים מהשכבה מהווים קבוצה א
*תלמידים שלומדים באשדוד*
יש פה תלמידים שלומדים בבית ספר דמוקרטי?
תלמידים שלומדים בנתניה יש לי שאלה..
תגידו גם לכם אתר של פרוטל תלמידים קורס ?
דחוףף לתלמידים שלומדים בקורס של אופק "גוף האדם בדגש על הומאוסטזיס" עשיתם כבר את המבחן אל המערכת ההורמונלית?